در برخورد با مشكلات بايد واقع‌بين بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
در برخورد با مشكلات بايد واقع‌بين بود
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 172
نویسنده : محمدرضا علیمردانی



در برخورد با مشكلات بايد واقع‌بين بود.

يك عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: در برخورد با مسائل و مشكلات باید واقع‌بین بود و به دور از شعارهای هیجانی و احساسی به دنبال راه‌حل‌های لازم رفت.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ علیمردانی در نطق ميان دستور امروز خود با بيان كه تنها مسیر اعتلای ایران و دستیابی به آرمان‌های اصیل انقلاب، پیروی عملی از ولایت فقیه است اظهار كرد: مردم مسلمان ایران باید با حضور در روز جهانی قدس همچون همیشه به مردم جهان نشان دهند که مدافع حقوق مردم فلسطین هستند.  

اين عضو كميسيون اجتماعي مجلس ادامه داد: خرد حاکم بر حکومت جمهوری اسلامی تلاش کرده است تا بر مبنای عزت، حکمت و مصلحت تدبیر کرده و مشکلات را به صورت کارآمد از میان بردارد و سعی بر آن بوده كه عوامل پیش برنده از قبیل صداقت و درستی، اتحاد، به کارگماری نخبگان در مناصب مهم مدیریتی، جلوگیری از تحمیل سلایق باندی و گروهی، کاهش فقر و فساد و تبعیض در سرلوحه کاری مسوولان قرارگیرد.

وي با بيان اين كه برخی از دستاوردهای نظام را می توان معجزه قلمداد كرد گفت: پیروزی درجنگ تحمیلی و اثبات حقانیت نظام ایران اسلامی به جهان، تبدیل نظام اقتصادی آسیب‌دیده از جنگ به اقتصادی پویا و فعال، حذف وابستگی به کانون‌های قدرت بین‌المللی ازجمله این توفیقات است.

نماينده مردم زنجان اظهار كرد: نهادینه كردن نظام پویای سیاسی و افزایش مشارکت مردمی و استفاده از آرا و نظرات جامعه وجهه دیگری از بالندگی نظام اسلامی است که در بعد بین‌المللی با حمایت از ملتهای تحت ستم و مقابله با زیاد‌خواهی قدرت‌های استکباری به منصه ظهور رسیده است.

اين عضو كميسيون اجتماعي مجلس با بيان اين كه ایران مقتدر در معادلات بین‌المللی با استفاده تکنولوژی هسته‌ای و علوم فضایی، فناوری‌های نانو و دانش سلول‌های بنیادی، فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی را کم اثر کرده است گفت: ایرانی جدید با افقی روشن و به عنوان قدرت اول منطقه الهام بخش در جهان اسلام و با تعاملات مناسب در روابط بین‌الملل در حال ظهور است

عليمرداني با اشاره به برخی کاستی‌ها که به گفته وي شايسته ملت فهیم ایران نیست، اظهار كرد: در برخورد بااین مسائل باید واقع‌بین بود و به دور از شعارهای هیجانی احساسی به دنبال راه‌حل‌های لازم رفت.

نماینده مردم زنجان و طارم همچنين در مورد مسائل مربوط به حوزه انتخابيه خود گفت: در حوزه اقتصادی تعطیلی برخی واحدهای دولتی، بیکاری فزاینده و تورم افسار گسیخته، افزایش مشکلات مالی و بانکی، معیشت مردم را در مضیقه قرارداده و توسعه اقتصادی پایدار و دست يابي به چشم‌انداز ۱۴۰۴ را با چالش جدی مواجه كرده است، در صورتی که این مشکلات به درستی و با نظر نخبگان مربوط بررسی نشود و راه حل‌های مناسب برای آنها به کار بسته نشود، بحران‌های ناشی ازآنها به زودی آشكار خواهد شد و هزینه‌های کنترل آن به مراتب بسیار بیشتر از پیشگیری آنها می‌شود.

عليمرداني در پايان تاكيد كرد: با استفاده از امکانات کشور و با رای نخبگان می توان موانع و مشکلات مورد اشاره و زمینه‌های وابسته به آنها را به نحو مطلوبی حل کرد.




:: برچسب‌ها: در برخورد با مشكلات بايد واقع‌بين بود ,



مطالب مرتبط با این پست
.